top of page

Bilgisayara Pubg Mobile Nasıl İndirilir ?

Güncelleme tarihi: 22 Oca 2021

Selamlar dostlar bildiğiniz üzere pubg mobile telefondan oynanan mobile bir oyun fakat bu oyunu bilgisayardan emulatör yoluyla oynayan bir kesim var duymuşsunuzdur veya yeni öğreniyorsunuzdur.Bu yazımızda size bu konu hakkında yardımcı olmaya çalışacağız adım adım göstereceğiz .Umarım sizlere yardımcı olabiliriz dilerseniz adım adım anlatmaya başlayalım.


1.Adım

İlk olarak web tarayıcınıza gameloop yazmanız gerekmektedir. Ve ilk çıkan siteye tıklamanız gerekiyor. Hiç uğraşmayım diyorsanız bu linkten siteye ulaşabilirsiniz.

https://gameloop.fun/tr

2.Adım

Site içerisinde biraz aşağıya geldikten sonra oyun ekranını göreceksiniz direk gameloppu da indirebilirsiniz fakat indirdikten sonra pubg mobile emulatör içerisinde ayrı bir şekilde indirmeniz gerekir.


3.Adım

Bu yüzden sitede pubg mobile üzerindeki indir butonuna tıklayarak pubg mobile kurulum dosyamız indirmeye başlıyor sol alta kurulum dosyası gelecektir.


4.Adım

İndirdiğimiz dosyayı ister sola altta tıklayarak başlatın yada masaüstüne de alabilirsiniz tıklayarak kurulum dosyasını başlatın.Karşımıza çıkan ekranda dosyanın nere kurulması gerektiğini soruyor bunu kişisel olarak yüklemek istediğiniz yere ayarlayabilirsiniz. Ve ardından yükle butonuna tıklayınız.Devamında başlat ekranı gelecek tıklayıp kurulumu başlatabilirsiniz.


4.Adım

Yükleme işlemleri otomatik başlıyor başlamadı ise gameloopu kapat aç yapabilirsiniz. Bu aşamada internetinizin hızına bağlı olarak bilgisayarınıza yüklenecektir.Sabırla bekleyiniz =)


5.Adım

Yükleme biter bitmez oyun otomatik olarak kendini başlatacaktır. Ardından normal pubg mobile giriş ekranına güncellemeler oyun dosyaları yüklendikten sonra ulaşacaksınız tabi ilk önce hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir.

Sonuç

Evet oyunumuz yüklendi ve artık rahat bir şekilde bilgisayardan pubg mobile oynayabilirsiniz.Konuyla alakalı yardımcı olmaya çalışacağız yorumlar bölümünden yazabilirsiniz ayrıca konuyla ilgili youtube videomuza da bu linkten ulaşabilirsiniz.


126 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page